کمی طنز و شوخی با یارانه ها!
خدایا یاریمان کن که یارانه هامان تنها صرف رایانه هامان نشود! خدایا یاریمان کن با اضافه یارانه هامان اضافه کارانه هامان را کنار بگذاریم.
خدایا یاریمان کن یارانه هامان در مخازن بانک باقی بماند تا شاید به همین زودیها طعم میلیونری را هم چشیدن کنیم.
خدایا یاریمان کن که یارانه هامان در لوسترهای پرشاخه و بخاریهای پر شعله و لوله های پر آبه و حمامهای بخار شویه و جکوزیهای پر شوره و ساحلهای دور دوره و بشقابهای گل نقره و ال ان بی های پر موجه و حوریان پر دنبه ، فنا نگردد!
خدایا یاریمان کن گوسفندان آویزان و مرغکان بی پر وبال و تخمکان سفید و آرمدار ، چشم در چشم ما بر ما فخر نفروشند! خدایا یاریمان کن اگر شد به جای سوخت ، آب نه گاز نه برق نه ببخشید هوا در پیستون هامان مشتعل شود!
خدایا یاریمان کن هدف گیری یارانه هامان وسط سیبل هامان نباشد تا لااقل زنده بمانیم و تنفس کنیم!( چون دوستان گفته اند گویا پس از هدف گیری و شلیک یارانه ها دیگر فقیری در ایران باقی نمی ماند!!!!) و در آخر خدایا ، خدایا ، خدایا یاریمان کن از این امتحان هم سربلند بیرون بیاییم...





